ویکی پلنت

ویکی پلنت

باغبانی * نگهداری حیوانات * گیاهان آپارتمانی * گلهای فصلی*کاکتوس و ساکولنت * سبزیکاری و گیاهشناسی
ویکی پلنت

ویکی پلنت

باغبانی * نگهداری حیوانات * گیاهان آپارتمانی * گلهای فصلی*کاکتوس و ساکولنت * سبزیکاری و گیاهشناسی

علت و درمان ترسو و کسل بودن ماهیان آب شیرین


سلام مجدد ، این مشکل تقریبا برای همه علاقه مندان به آکواریوم وماهیان آب شیرین اتفاق می افتد که معمولا باعث از بین رفتن ذوق و علاقه فرد با آکواریوم میشه ، در واقع خودم با مشکل روبرو شدم و دانش نسبتا کافی راجع به این موضوع دارم .
 
کلا مطالب زیادی درباره این مشکل توی اینترنت وجود نداره اما من با بررسی مطالب موجود و گزارشات برخی افراد به موارد زیر رسیدم که باعث ترسو و کسل شدن ماهیان آب شیرین میشه .
1*روشنایی
2*سیکل آب
3*سیفون منظم
4*قدرت فیلتر
5*عوامل بیرونی مانند سروصدا ، رفت و آمد ، لرزش و ...
برای مثال یک بار مهمان اومد ازآکواریوم خوششون اومد و رفت آمد زیادی جلوی ماهی ها داشتن که موجب شد ماهی ها ترسو بشن .
توجه داشته باشین این مشکل باعث نمیشه ماهی غذا نخوره .
برای حل این مشکل موارد بالا رو انجام بدید ، در مواردی مطالعه کردم که انجام کار های روزمره مانند کتاب خواندن یا کار های دیگر کنار آکواریوم باعث حل این مشکل میشه .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.